ضوابط حضور و غیاب بیمه بیکاری

رعایت نکات جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری الزامی بوده و در صورت عدم رعایت نکات مندرج در دستور العمل  هرگونه عواقب ناشی ازآن  به عهده مقرری بگیر بوده و اداره تعاون ،کار  و رفاه اجتماعی  و کاریابی دانشمند هیچگونه  مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت .

الف-چنانچه مقرری بگیر بنا به دلایل زیر نتواند در موعد تعیین شده ،حضور یابد موظف است به کاریابی دانشمند مراجعه نماید .

۱-فوت  اقوام

در صورت فوت اقوام (شامل ،پدر ،مادر ،فرزند ،برادر ،خواهر ) مقرری بگیر حداکثر تا ۷ روز می بایست با ارائه گواهی فوت به کاریابی دانشمند  مراجعه نا وضعیت وی مورد بررسی قرارگیرد .

۲-بیماری

مقرری بگیر  می بایست پس از اتمام دوره مرخصی استعلاجی در اولین روز اداری ،اسناد و مدارک پزشکی  به همراه نسخه خود را به کاریابی دانشمند ارائه تا مورد بررسی قرار گیرد .

۳-حوادث  غیر مترقبه

چنانچه مقرری بگیر به علت بروز حوادث غیر مترقبه نظیر :زلزله ،سیل ، برف و…امکان حضور در موعد  تعیین شده را نداشته باشد ،مکلف است پس از رفع وضعیت غیر مترقبه  ،در اولین روز اداری کاریابی دانشمند مراجعه تا وضعیت وی مورد بررسی قرار گیرد .

۴-بازداشت موقت

چنانچه مقرری بگیر به دلایلی بازداشت موقت گردد ،موظف است پس از رفع بازداشت با ارائه مدارک قضایی به کاریابی دانشمند مراجعه تا وضعیت  وی مورد بررسی قرار گیرد .

۵-سفرهای زیارتی و سیاحتی

مقرری بگیر  در طول دوره دریافت مقرری می تواند حداکثر ۲ بار از سفرهای زیارتی و سیاحتی  بهره مند گردد.بدیهی است طول دوره سفر زیارتی حداکثر ۳۰ روز و سفر سیاحتی حداکثر ۱۵ روز می باشد

توجه: لازم به ذکر است فرد مقرری بگیر تنها یک بار مجاز به استفاده از سفر سیاحتی و یکبار سفر زیارتی می باشد.

۶-ازدواج

مقرری بگیر  در طول دوره دریافت مقرری می تواند ۱ بار از فرجه ازدواج استفاده نماید و موظف است حداکثر تا ۷ روز با ارائه مدارک و مستندات به کاریابی دانشمند مراجعه تا وضعیت وی مورد بررسی قرار بگیرد .

در صورتی که عدم مراجعه مقرری بگیر به کاریابی دانشمند جهت حضور بنا به موارد مندرج در بند ((الف ))این دستورر العمل نباشد ،غیبت غیر موجه تشخیص داده شود و منجر به قطع مقرری می گردد .

 

  • چنانچه مقرری بگیر در طول دریافت مقرری بنا به دلایل غیر موجه در تاریخ تعیین شده غیبت داشته باشند ،کارشناسان مربوطه موظف اند با اخذ تعهد کتبی حداکثر تا ۱ بار ،غیبت را موجه نموده و در صورت تکرار قطع مقرری میگردد .

(غیبت حداکثر ۷ روز بیشتر نباشد )

-چنانچه نوبت ارائه توسط  ساعت حضور و غیاب  مقارن با ایام تعطیلی باشد ،مقرری بگیر می با یست  درر اولین روز اداری به کاریابی دانشمند  مراجعه نماید .

.

کلیه مقرر ی بگیران مکلف به اجرای ضوابط  و مقررات این دستورالعمل می باشند و عواقب ناشی از عدم رعایت مفاد آن بر عهده شخص مقرری بگیر می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

طرح بندی

رنگ بندی

رنگ اصلی سایت را انتخاب کنید

رنگ پس‌زمینه

پیش زمینه